Sunday, January 2, 2011

Back to Kuala Lumpur meh..sangat penat juga itu badan..~

Assalamualaikum..~


Aiyoyo...~ saya sangat penat ini hari meh..huhu... Saya menyambut ini kedatangan 2011 dengan satu journey yang buatkan badan saya sangat penat.. walaupun saya seorang yang agak tough, tetapi ini hari ke'tough'an saya teruji meh..huhu...~




Perjalanan saya pada ini hari yang bertuah :


1. Lepas solat subuh saya tido balik..haha.. sangat bertuah kan itu saya...ini hari terakhir di rumah meh..so kene spend lebih masa dengan itu bantal sama itu tilam sama itu katil sama itu selimut meh..~


2. Saya bangun pagi pada pukul 9.45 pagi.. lepas itu saya bukak itu lappy dan bukak itu facebook...saya layan2 saya punya kawan2..then saya pegi mandi liao...~ *(sebab saya mahu hangout sama saya punya family untuk kali terahir before balik KL meh..)~

3. Saya pegi ke satu supermarket sebab hari ini ada BIG BOOM promotion meh, di mana banyak barang2 dijual dengan harga yang super duper murah meh..! Saya pun amik peluang untuk shopping saya punya benda2 yang kiut miut leh sebab sume itu ade less 50% wo.. saya tak boleh tahan itu godaan liao..~


4. Saya balik ke rumah untuk kemas2 luggage n then saya dihantar ke KIA(Kuching International Airport)~ Saya sangat sedih liao.. Sangat berat itu hati sama kaki mau tinggalkan saya punya family.. tapi saya tidak nangis liao..~ (saya tough..tidak boleh nangis..)~


5. Saya tiba di LCCT seorang diri.. rasa sangat pilu woo..~ Saya amik luggage then saya pun naik itu Skybus.. Saya tidak perlu beli itu tiket bas meh sebab saya sudah beli sekali dengan tiket flight saya dulu ..~ Saya pun lenggang2 kangkung saja masuk itu bas.. Saya tengok itu permandangan saja dari itu bas.. Saya tidak tido sebab dalam flight tadi saya tido saje meh.. sangat bosan itu flight sebab tidak ada langsung orang2 yang saya kenal..cis sungguh..~


6. Saya sampai di KL Central.. Saya pun ber'cat-walk" dalam itu bangunan lalu top-up saya punya 'Touch-n-Go'.. Saya pun naik Kelana Jaya Line untuk pegi ke Masjid Jamik sebab saya kene tuka stesen untuk pegi ke Ampang Line meh~


7. Saya mengusung luggage saya yang besar dan seberat 14kg itu menuju ke tempat touch in untuk ke Ampang Line pula...Then saya pun naik lrt itu setelah 5 minit menunggu kemunculannya...Saya turun di stesen Cempaka...~


8. Saya naik teksi untuk ke rumah makcik saya...~ sampai la saya ke rumah makcik saya... Aduh..! Saya sangat penat +lapar.. makcik saya pun menghidangkan banyak makanan kepada saya...Apa lagi..?! Saya pon melahap la.. hihi~


Saya sangat penat ini hari.. So, sekarang saya mau rehat...huhu.. esok saya kene balik ke UMP pula... the other tiring journey..huh!~


tata~titi~tutu



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...