Monday, January 10, 2011

UsaHa yAng kEraS uNtuK AJL25...!!!

salam sume...~


AJL25 dah berakhir da... Fuhh...! Personally aku tak berape nak puas hati sangat dengan kemenangan Ana Raffali tu..huhu.. sabor je lor.... Aku bajet Faizal Tahir ke..Stacy ke.. serius tak sangke Ana Raffali pulak yang menang... Aku rase Ana Raffali tu sendiri pun tak rase die menang pon.. Boleh nampak dari reaksi die kan?...~


Tapi aku nak bagi perhargaan sikit buat Mr. Broadband aku yang banyak berjase malam nih... Bukan ape, kalau takde Mr. Bb.. alamatnye tak dopek la kitorang satu bilik nak tengok AJL koh...!~



Nih nak senaraikan pemenang2 AJL25 :

Persembahan terbaik
Faizal Tahir----> Hanyut


Vokal terbaik
Hafiz----> Noktah cinta


Juara Lagu

1. Ana Raffali----> Tolong Ingatkan Aku

2. Meet Uncle Hussein ft Black----> Drama King

3. Hafiz----> Noktah Cinta



Salute untuk dua kemenangan Hafiz!!!.. Urang Sarawak U... Bangga kamek eh..!



Muka happy nak tengok AJL kat bilik Tv kat tingkat bawah tu.. tapi hampeh! TV tu rosak..!





Gambar tak tersusun sangat..~ Ni la penyelamat kitorang.. Nasib baik la Mr.Bb ade... dapat la layan AJL25 sambil makan nasi goreng n ayam goreng... yummy2!!!





Tengok nih! penuh giler cafe... mane kitorang nak duduk nih! ku kachewa...! huhuhu T_T




Tapi takpe.. asalkan dapat tengok AJL sudah...~ walaupun kadangkala buffering kejap..huhu...~




note: persembahan Siti Nurhaliza & Ziana Zain sangat superbbb you...! Sangat best!
Kak CT n Kak Ziana sangat cantik.. teringat mase jumpe Kak Siti last year...~
Jeles tak? kitorang dapat peluk kak Siti...~


Okeh! Esok da start kelas dah..! Aja aja Fighting!! yeah!!! ;p



tata~titi~tutu~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...