Tuesday, January 4, 2011

hari ini adalah movies day layan punya! ~

Hallooo readers..!~


Yeah! Sempena ketidak-pack-an kelas pada minggu pertama nih, aku dengan hati yang sangat gumbiranya menghabiskan sisa2 mase yang banyak nih untuk tengok movie2 yang awesome..haha... Sangat bahagia hari nih sebab aku sempat lagi fikir nak tengok cite ape plak lepas ni.. Kalau last semester, minggu pertama takde la se-free macam sekarang nih..haha... Koman2 pun satu je movie yang dapat aku tengok dalam satu-satu hari tu... Hari nih plak sampai tiga movies aku layan beb..! Sangat masyuk juga ya..!~




Yeah! Cite yang first aku tengok of course la PLAYFUL KISS SPECIAL EDITION punye..! Best giler walaupun aku tengok tanpa subtitle..haha... Bajet je la paham ape diorang cakap kan...haha.. Thanks to my beautiful roomate, ANIS SAKINAH sebab bagi movie nih..haha... ade 7 episod sumenye... sangat LAYANNNNnnn...!





Ni la hero die.. macam biase la.. KIM HYUN JOONG...! OMG...! u sangat ensem la darling...! Tergoda i...!~








Yeah.! ni second movie yang aku tengok..! MAGIKA...~ pun sangat awesome jugak.. Dah pandai orang Melayu buat cite sekarang ek... Gabungkan banyak lagenda2 Melayu.. Sangat Best..! Aku suke sangat2...~





Habis tengok MAGIKA aku rilek jap... tak lame lepas tu aku rase bosan balik..huh.. Maklum la sekarang takde ape2 assignment pon yang nak kene buat..haha... So, aku sambung la layan cite CUTI-CUTI CINTA pulak... tapi yang ni tak awesome sangat la.. Jalan cite die dah biase sangat.. Kite dah boleh agak macam mane ending die ape sume...satu per sepuluh je aku bagi untuk movie nih.. Tu pon sebab ade Cat Farish dalam cite nih..hihi..~




Okeh.. esok ade kelas awal pagi dah... Sengalnye..! huhu... pukul 8 plak tu...So, malam nih kene la tido awal yer... Jangan memandai nak ponteng pulak tau! (pesan untuk diri sendiri dan sesape yang berkaitan)..haha...~


Okeh.. take care yer..~

tata~titi~tutu~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...