Friday, December 31, 2010

A few hours before 2011..!~

Assalamualaikum sume~

Dah nak masuk tahun baru kan? Welcome 2011...:p


Ni nak crite nih, mase aku online n bukak facebook petang tadi, aku berasa pelik kenape la sume orang(x la sume, member2 aku) buat post yang ade nombor2 sebagai orang yang nak ditujukan post tersebut.. Post tu adalah macam ni:

1. Hantar ape2 nombor kat inbox member korang

2. Diorang akan postkan ape yang diorang fikir tentang korang secara jujur or ape opinion diorang tentang korang, dengan meletakkan nombor yang korang bagi tadi kat depan post itu. ;p




Mula2 aku malas nak buat sebab macam leceh.. Tapi bila tengok ramai yang buat, aku pun anta la nombor yang aku suke kat beberapa member aku,..Then, jadi la macam ni kat wall aku sebab ramai pulak yang anta nombor kat aku.. nak x nak aku kene la jawab kan.. Penat aku memerah otak nak post ape, bukan sebab xtau pasal mereka.. tapi aku x tau nak tulis yang mana satu.. haha.. banyak sangat yang aku nak tulis.. haha.. dah la post tu ade word limit.. 440 characters jek.. So, bila dah siap nuat short form pon, still x banyak lebih lagi word2 itu..huhu.. So banyak la yang aku nak bagitau tu aku kene delete balik..huhu...~



Ha, banyak kan...? Haha.. Yang aku tulis tu sume jujur dari lubuk hatiku ini tau..haha.. ;p

Yang paling best nyer, aku pon dapat tau ape yang diorang fikir pasal aku tanpa orang lain tau siapa yang diorang tengah cakapkan tu..;p


Kalau korang rajin, sile la main jugak benda alah nih..haha...;p

tata~ titi~ tutu~


P/S: Happy new year! let's be a better person from now onwards..! ;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...