Monday, January 3, 2011

Kepulangan yang menguji kesabaran...~

Assalamualaikum there~

Hari ni malas nak cakap banyak2 sebab aku masih penat lagi pasal semalam..~

Semalam adalah hari malang bagi aku sebab:


  • Tiket bas untuk balik Kuantan dah habis n the latest bas yang ade pun pukul 6.30 petang sedangkan aku sampai kat Pekeliling tu pukul 3.00 petang...~
  • Masa tunggu tu pulak aku tak dapat any seat kat bus stop tu.. Sangat sakit hati kat mamat2 indon yang meluatkan aku sebab x bagi seat kat aku n biarkan kitorang (aku n sorang lagi akak) berdiri je kat situ.. X GENTLEMAN langsung! Lepas tu bleh plak nak ngorat kitorang..! Ape ko ingat muke ko tu ensem ke...? Dah la siap merokok depan kitorang! Nih aku paling pantang lelaki buat macam tu dekat aku... rase nak tampor je mamat tu...! Aku sangat sakit hati!
  • pada jam ke 3-setengah penungguan aku tu baru la jumpe Azrul n Muizzadin.. Thanks guys...~ You two made me feel calm...huhu..Aku sangat takut sorang2 kat situ sebenanye...~


Tengkiu korang... Diorang ni baik.. Bleh buat calon suami.. haha... Thanks yer sebab korang sanggup temankan aku sampai kat kolej... Aku sangat appreaciate it....~




N also.. sayang mak aku sebab beribu kali call aku selagi aku x sampai kat bilik.. hihi.. I love u mom..!~


N not forgotten my ayang.. love you owez dear..!~


Okeh, aku xleh lame2 nih.. Nak pegi jumpa PA (Penasihat Akademik) aku nih.. ;p

tata~titi~tutu

6 comments:

fadzlyna_16 said...

kim slm ngn 2 org ya..haha..:p

mierafudzi said...

baek ea?boleh wat calon suami ke?huhu

kukumalu_izie said...

pidung: lak ku kirim slm ko..haha;p

kukumalu_izie said...

miera: baek..haha.. bleh jadi calon suami untuk jodoh2 diorang masing2..haha..;p

hamzah ian said...

banyak tul cabaran menuggu eh.. alahai...

kukumalu_izie said...

yela kan...? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...