Saturday, February 26, 2011

mulut ke mulut..bibir bertemu bibir....?!!~

Moshi moshi sume~



Mulut ke mulut.. bibir bertemu bibir....???
Apakah itu.....?! haha.... Cuba teka mai tengok tau ke tak...~
Jeng jeng jeng....!!!
Ia adalah CPR..!!~ ngeh2..~
Hari nih ade kelas briged siswa..
Basically on pertolongan cemas la sume yang kitorang blaja hari nih..ngeh2~


Mula2 aku ingat kelas nih bosan.. tapi rupanya takde la sebosan yang disangka..haha.. tapi yang pastinya aku memang kompem ade tido ar mase kelas tu.. ngantuk beb...! suara cikgu tu mendayu2 je kat telinga aku nih... nasib baek la die cool jek.. Ke die tak perasan aku tido ek?? sesungguhnya skill tido aku semakin mantap..haha~


Okeh..! mase nih tengah tekan2 dada patung tu...
n berjaya buat lampu die menyala color hijau.... Means that aku lulus ujian CPR tu...
tapi yang part mulut ke mulut tu takde plak..sebab mase dah nak habis.. So, cikgu pilih2 je mane2 part dalam CPR tu.. huhu~




Tengah meng'estimate' kat mana nak ditekan..~



Baby buatan kilang..haha.. berat jugak benda alah nih rupenye..~




Miss Sabahan.. Cik Lina yang ayu..~




Ade macam pocong tak? haha.. Macam2 jenis ikatan kitorang blaja hari nih.. Sume ikatan tu menggunakan kain ambun...(ala, kain segi tiga yang dalam first aid kit tu)..~





Cik Ika n Cik Farah... comey sokmo..~




Cantiknya yang kat atas kepala tu..haha.. (puji lebih sebab aku yang buat..)..haha..
Cik Tieha yang manis..~



Nasib baek kelas tadi habis awal.. penat ar.. Actually tak suke sangat briged siswa nih.. Sebab aktiviti2 die banyak kacau waktu weekend tercinta..cis sungguh kan..?huhu



Okeh..! see you all next time ya..! ape2 pon, really got an enjoyful experience today oh yeah!!~

tata~titi~tutu~

2 comments:

perjalanan pulang said...

bile jadi betuk betul, tak sempat bungkus lah adik oii, CPR pun tak terbuat... panggil ambulan aja

kukumalu_izie said...

haha... yeke? haha.. xpe..untuk blaja.. mne la tau one time nnti akn gune gak ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...