Saturday, February 19, 2011

CraFt AdDicTion KeMBaLi meNerjaH...!~

Assalamualaikum sume~

Omo...! Lusa test n mood untuk blaja tak ade lagi nih..huhu.. takpe2.. Ade masa lagi..ngeh2..~
Blaja biar slumber, result biar power oh yeah..!!!~


Okies.. sejak dua tiga hari nih addiction aku terhadap barang2 craft nih memuncak kembali.. Oh no..!!! Maksud nyer, masa aku kena di'dividekan kepada banyak benda lagi la nih...~


24hours÷(tido+blaja+tengok movie+berborak kosong+makan+ber'craft'ting)

Adus...! Camne nih...?!~http://www.emocutez.comTakpe2... Dimana ada kemahuan, disitu ade jalan raya yang berlopak-lopak yeah!~

Okies.. nih la hasil tangan aku.. Cekidaut ya..!~

I love blue..~



Comel tak? comel tak..?~



lalalalala~



Ni name keychain.. member saye order.. saye yang buat tau..ngeh2~
Actually..rumate saye ade buat bisness craft nih..
Saye tolong die buatkan jek..ngeh2..ni blog die...Name die Cik Anis..~


Ni yang mula2 skali saye jahit.. ni hasil usaha-same2 ngan Cik Anis... ngeh2..http://www.emocutez.com



Okeh.. thanks for reading...~http://www.emocutez.com
tata~titi~tutu~

7 comments:

Dea said...

wah..pandey jwak ktk polah... kretip n da bakat.. hehe

kukumalu_izie said...

kretip la gilak..haha.. saja2 try jak sebenanya..hik2 ;p

fadzlyna_16 said...

yoh,,bole bkak kedey da 2k..haha..ku mok jual shawl kak2k...haha..jd tokey shawl..:p..

kukumalu_izie said...

bagai la.. haha.. jd usahawanita alu ko pidung o.. chaiyok2!..HAHA ';p

kukumalu_izie said...

bagai la.. haha.. jd usahawanita alu ko pidung o.. chaiyok2!..HAHA ';p

kukumalu_izie said...

bagai la.. haha.. jd usahawanita alu ko pidung o.. chaiyok2!..HAHA ';p

John Adam said...

- Descargar Camila Me Basto tonos: https://tonosgratis.mobi/camila-me-basto-6636.html para celular gratis para tu teléfono Android, iOS, tonos de llamada gratis
- download KNOCK KNOCK – TWICE ringtone: http://ringtonedownloads.mobi/knock-knock-twice-ringtone/ free for mobile, top korean ringtones for android, ios...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...