Friday, February 4, 2011

The firsT nigHtmarE untuk tahun 2011!!!

Assalamualaikum sume~



Adus! Adus! Nih nak cite nih... kalau faham tajuk tu.. Tau la ape yang aku nak cite kan..? ~
HUH!! Sangat tak suke mimpi malam tadi tu... http://www.emocutez.com Tapi rase lawak pon ade..haha




Macam ni mimpi aku tu sebenanye:


Aku mimpi aku berade kat sekolah menengah aku mase tu (SMS Kuching)....
Mase tu aku tengah beratur nak amik makanan kat dewan makan..tapi aku x sure aku dengan sape mase tu...
Then, tibe2 budak2 kecoh bagitau yang ustazah CT (schoolmates aku kompem kenal punye la) on the way pegi blok pompuan, nak buat spot check handphone n benda2 haram yang lain....!
Adus! Aku pon ape lagi, terus kuar dari barisan n lari pegi bilik aku cepat2.. http://www.emocutez.commemang gelabah giler la aku mase tu....
Yang tak bleh blah nyer, ustazah CT n the warden2 lain siap bawak anjing pengesan kot, konon2 nak mengesan kehadiran barang2 haram kat asrama kitorang tu...! Bapak ar...!
Aku cuak giler... Dah la mase tu aku tengah ade 3 handphone, 1 camera n 1 laptop...(benda yang aku ade sekarang..kecuali handphone tu je yang aku tak paham nape ade 3..hik2 )....
Aku dah tak tau nak sorok kat celah mane dah....huhu...
Nak sorok kat bawah loker besi tu pon da tak sempat dh...
Serius aku cuak weh!!!!http://www.emocutez.com Rase macam nak nanges jek! huhu...
Jantung aku memang dug dag dug dag ar!
Nasib baek la aku tibe2 terbangun dari tido..huhu
Tak sempat ustazah nak rampas barang2 aku...hahahttp://www.emocutez.com
Hari nih aku bangun pagi awal kot! Aku siap terus pegi mandi plak tu! Jarang kot aku bangun2 je dari tido, terus pegi mandi kalau waktu2 cuti macam nih! haha...

In conclusion, aku memang cuak kalau kat sekolah aku dulu ade spot-check... haha
Tapi yang best nyer, aku tak penah kantoi!!! haha... Jangan marah ustazah...hihihi ;p



Haha..moral of the story.. jangan la bawak benda haram (handphone, camera or laptop) kat sekolah yer adik2ku sekalian..haha.....Jangan tiru macam saye..ngeehttp://www.emocutez.com



Okeh! tata~titi~tutu~

4 comments:

NADIA RAJAMI said...

Hihi...nbesss ktk... XD.. rindu ngn SMSK la ya...

kukumalu_izie said...

haha.. rindu la juak kot.. tapi ng nebes o mun ada spot check..huhu;p

fadzlyna_16 said...

yobeh,,da sekian lmk da kau gk da mimpi sal spotcek..haha..knk 2k bebas da nk pgg hp,,xpyh sorok2 gk..hee~

kukumalu_izie said...

yala tek..heran ku.. dh la tetap nebes cam dlok2 juak..haha;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...