Thursday, December 23, 2010

My First Online Stuff...! hehe

Salam sume...~

Ha, ni nak tunjuk handphone chain baru aku nih.. Haha..
Setelah sekian lame aku tunggu dengan penuh kesabaran nyer...hihi... tapi berbaloi.. bile tengok hasilnye..hihi..
Ni aku tempah kat sini.. hehe.. Blogshop nih, empunya die orang Sarawak.. So aku sangat bebangga la nak beli dari die.. (bukan semangat perkauman,k..)..haha.. Bukan ape, aku berkenan bile tengok hasil keje die.. kemas n yang paling penting, sangat kreatif..!;p
Aku x amik lagi dari die.. Alang2 aku masih kat Kuching nih, aku nak amik by hand je la..Petang nih kot.. hehe.. bleh save untuk kos post..haha... Sebenanye, aku nak tengok orang tu jugak sebenanye.. haha.. Mane tau kot2 penah jumpe before nih kan..? haha;p

Taraaa! nah, cute kan?;p




Ha, yang nih plak untuk buah hati pengarang jantung aku.. haha... Kalau aku beli pape yang best, aku mesti beli untuk die jugak, walaupun die xde kat sini..huhu.. xpe2, later bleh bagi jugak kat die kan..?;p




Haha... So, kalau korang berminat jugak kat benda alah tu, pegi la kat blog akak tu eh...! banyak lagi craftstuff yang len.. tapi aku suke yg nih.. (bukan gambar nih)..haha.. ni saje jek nak tempek kat entry nih..haha.. aku kan ngegeh!;p




Okeh...~ nanti kalau ade duit lebih aku nak order yang len plak..haha.. kalau korang murah hati, sile la hadiahkan untuk aku yek..kui2.. (muke tembok)...


Haha.. ni je la untuk entry kali nih... ;p

p/s: Good luck untuk sape2 yang amik result PMR hari nih... Semoga korang dapat result yang terBAEK...! amin...~


tata~ titi~ tutu~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...