Tuesday, December 14, 2010

Mini Handmade Photo Album..

Jeng jeng jeng...! Setelah sekian lame nye aku x buat artwork... tadi aku buat, requested by usu aku...hehe... die nak carik mini photo album untuk gmbr2 yg die print kat kedai ari tu... saje jek try print yg size 2R tu..(ala2 passport picture punyer size tu).. tapi x jpe2 jgk.. (sebab x carik btol2 kat sume kedai..haha).. So, aku pun suggest kat usu aku, biar aku try buat.. die pon bagi kepercayaan kpd aku nih untuk buatkn anak die, si aisyah tu, mini photo album... chewah!..;p


As dah lame aku x buat artwork, so, material yang aku ade x banyak sangat la yang masih ade... So, aku selongkar la cupboard yg ade kat meja solek aku tue... tapi lain plak bende yang aku jumpe mule2 tu....


guess what.....?


haha... surat cinta woo...haha... surat cinta mase tgh skolah menengah dulu.. dari sape?
Sape lagi kalau bukan AKMAL HAKIMku yang tercayang itu... haha...

So, aku pun bace la... n tersenyum2 mcm orang angau.. maklum la, lame dh x jumpe... last day jumpe die, 7 August 2010 dulu.. before die fly pegi US...huuhu... tinggallah hamba seorang diri di sini... dalam hati( sape suruh xnak amik biotech dulu.. klu x bleh apply g US gak..ni sibuk nak apply medic.. bajet pandai jek..haha.. last2 dpt dentistry kat India.. xnak2!... kan dah terlepas peluang dah... huhu..)
Nasib baik la JPA masih sudi nak sponsor aku buat biotech kat Malaysia nih... huhu.. Credit to JPA... scholar sem 1 tu aku dah habiskan separuh dah..haha.. nanti untuk sem2, masukkan la cepat2 yer..hihi...;p


Eh, ape nih? xde kaitan ngan mini album yang aku nak cite... apo da..~


Ni aku nak tunjuk kat korang art work aku nih.. ;p



Taraaaaa.....!!!!!
Amacam? comey x? haha... ;p





Tengok2? Kan btol kecik kan? Name pon mini kan... haha...;p


Kalau teringin gak nak photo album comey mcm tu, silela carik kat mane2 craft punye blogshop yek.. hihi.. tata~...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...