Monday, December 27, 2010

ReSulT daH keLuAr... SeTeLaH lAmE giLeR meNunGgu..~

Assalamualaikum..~

Hallooo...!~... Fuhh..! Lame giler tunggu result keluar... Orang lain sume dah tau result diorang.. UMP nih memang suke buat suprise ke ape... Adoi2!...


Aku nervous giler malam tadi.. xbleh nak tido.. Maklum la, ni first examination result aku kat UMP kan... Cuak kot...! Malam tadi yang aku dapat buat hanyalah course registration.. Mak Aiihh..! Cepat bebenor aku buat ye.. Bukan ape, takut xdpt jadual yang best untuk next sem...hihi.. So, kene la ade plan.. Hari ni aku tengok kat group Biotech batch kitorang tu banyak yang berebut-rebut nak masuk Section 3 n 4... Best sangat ke..? haha.. xde la.. Aku dah biase ngan suasana Section 5 kot, So, aku anggap Secton 5 my lucky class... Tapi ade satu subjek jek aku apply untuk section 4.. MICROBIOLOGY kalau x silap.. sebab kelas tutorial die punye mase match ngan aku punye keinginan... haha.. ~..


For my lucky day, aku rase gambar nih sesuai untuk picture aku punye feeling..hik2..~



Okeh, ni la result aku.. Alhamdulillah la.. Walaupun banyak lagi yang dapat lebih gempak daripada aku... Hihi.. Aku dah amat bersyukur dah nih.. Bukan ape, aku rase Biochem aku macam siot jek sem lepas.. bapak susah sampai nak pecah otak aku nih blaja biochem tu...huhu..

Thank YOU Allah....~

Ha, aku nak ucapkan tahniah nih untuk mereka2 yang dpt result gempak2 tu... ! well done yer..!
Bagi yang kurang berjaya, jangan la susah hati.. Once fail, doesn't means that you are fail forever... Keep up your effort... You will make it one day,..! Aja Aja FIGHTING....!!! yeah!..


P/s untuk diri sendiri.. : Keep up your hardwork supaya bleh setaraf dengan ape yang AKMAL HAKIM dapat.. n Thanks to my ayang sebab banyak bagi kata2 semangat untuk aku n doamu... Thanks to my family too...! I love you all.. Keep praying for my success yer...! mmuuaahhh!!!!!.;p

4 comments:

luv adiela said...

tahniahhh zidah!:D
dean list bai!;)

kukumalu_izie said...

Tengkiu diela..!
terlanjur je tu..haha..
U plak amacam? mesti lg gempak nih..;p

fadzlyna_16 said...

congrats,,hehe...aku brbgga bg pihak kau..heE~

kukumalu_izie said...

tengkiu pidung... haha..mombok o..haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...