Wednesday, December 15, 2010

A short trip to Sarawak Museum...

Yeah! nampak nye sepanjang cuti nih, bleh dikatakan hari2 aku kuar jek yer..haha... hari ni aku pegi melawat museum sarawak plak... xde la best sangat, tapi still okay la.. bukan ape yang x best nyer, xde pembaharuan langsung... adoi2.. cube la die display bende yang baru2, kan best.. ni x, dari mase kecik2 dulu aku pegi situ, sampai sekarang., still gak macam tu.. xde kemajuan langsung...! haha... tapi bile pikir balik, name pon meseum kan? kene la kekalkn bende2 kat dalam tu.. TAPI... bagi aku kalau diorang tambah lagi bende2 len untuk d'display instead of display bende yg same sepanjang hayat, kan better kan..?;p



Okeh, picture time! Korang sile2 la tengok gambar yang sempat d'snap tadi..hehe...;p



Arina Izzati... super cute budak yg berlagak ala2 princess ari nih..hehe




Before g museum tu, sempat gak g carik snek untuk d'santap...haha







Kitorang pegi INDIAN STREET dulu sebelum g museum tu.. sebab nak g beli brg ckit...;p






Asal muke masam sume nih? panas ek? haha..;p







Kami sedia untuk berperang! yeah!...;p





Aik! nape ade gambar ni lagi? xleh nak delete plak tu..huhu.. (aku x reti nak delete mcm ne..huhu.. dh try2 tadi x bleh gak.. xpe la yer.. sabo je la..)



Ade lagi...huhuhuhu






and lagi...huhuu






And lagi n lagi....







huhuhu..kuang asam btol...ade lagi.... xpe2 nasib bek kitorang comey2 sume...hihi..;p



Hahaha.. finally.... ha! nanti kalau ade mase, visit la museum ni yek.. ok la bagi yg blom penah g kat situ...hehe.,..;p



tata~ titi~ tutu~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...