Saturday, December 25, 2010

YOU are owez my bff...!~

Assalamualaikum~

Hehe.. Kali nih aku nak story psl kesah chinta aku ngan NOOR EMIRAH ILLA... haha...;p
Mira nih salah seorang bff aku kat UMP... Walaupun just 3 bulan lebih jek kitorang kenal, tapi die amat meaningful bagi aku..huhu~
Bukan ape, die sangat spesel sebab ni la first time aku dapat bff yang sama befday dengan aku.... Dengan bangganya aku nak announcekan befday kitorang... Jeng3x...!
16 April.... tahun lain2 lor..hik2..;p

Disebabkan befday kitorang same, secara x dijangka, kitorang ade banyak persamaan.. hehe.. N, kitorang satu kelas turorial plak tu.. memang best ar.. kalau pegi kelas slalu same2.. kalau ade lecture, kitorang pegi skali jugak, plus kekasih aku yang sorang lagi nih, NIK NURUL FATIHAH.. hehe,, kecik ati plak die kalau aku x mention name die nanti,,,hihi,,jgn mare yer tiha~

Aku n Mira ni jugak slalu berebut bile attendance list datang kat kitorang.. masing2 nak amik no 16 ataupun 4..haha.. aku memang sangat suke number tu sejak azali lagi.. haha.. So, kitorang pon berperang mati-matian nak amik number2 tu.. haha.. Hyperbola ckit...ngee~

Tapi sekarang nih sume tu dah takde dah..huhu.. Mira dah quit dari UMP..huhu.. Tapi aku sentiase doakan yang terBaek untuk ko Mira.. Sayang sangat kat ko... muah16x..!~ haha..
Keep in touch,k..! Ko sentiase dihati kitorang (kawan2 yg kite yg gojes2 n cun2 kat UMP nih)..haha...;p


Nah, ni hadiah untuk ko.. ingat lagi x? Ni mase kite amik gambar kelas.. Hari tu, Ustaz ensem merajuk ngan kite sume sebab masuk kelas lambat..hihi~
You are the sweetest kakak ever, indai....~ haha.. (Ko suke panggil aku Indai kan.. skati ko je kan.. haha)... Harap kite akan jumpe lagi nanti..! Jangan ko berani2 nak lupe kat kitorang kat UMP ni tau..! haha... Love u dear!..;p

p/s: I love all my friends n I do appreciate all of you for for being part of my life..!~ Love you all..~

tata~ titi~ tutu~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...