Sunday, December 19, 2010

SIZE DOESN'T MATTER..!

Olaaa~

Kali nih aku nak mengomel sikit pasal kaitan size badan seseorang dengan gaya or style ..~
Hehe.. sebagai seorang yang bersaiz agak 'comel', aku sgt susah kalau nak ikut mcm2 fashion..huhu.. bukan ape, aku x confident nak pakai, takut nampak hodoh plak nanti..huhu...
Tapi, lately.. aku fikir2 balik... kalau nak tunggu badan aku jadi langsing mcm model, memang x merase ar nak bergaye ape sume.. so, aku bertekad sekarang, aku nak ubah imej sikit2 supaya aku xla nampak mcm buta fashion sgt..hik2...~

okeh, percubaan untuk kali nih... OK ke KO?









Aku suke senyum...ngee.. SENYUM..~ X PERLU KATA APA2...~




Tengah maen jeling2... haha~





Aku lah vampire bertudung di abad ini..hihi~






Hik2.. mase nih dh on the way balik umah da..~





Tu je lor untuk kali nih ye... tata~ titi~ tutu~...;p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...