Wednesday, March 23, 2011

Yeah! straight A's deh...!~

Assalamualaikum and salam sejahtera...~http://www.emocutez.com


Oh ho! Hari ni sume orang dok kecoh2 pasal result SPM na..!
And aku pon sibuk2 jugak la.. tipu la kalau tak curious nak tahu result junior2 aku.. ngeh2..lagi2 la rumate2 tercayang mase kat sekolah dulu..~http://www.emocutez.com

OMG! Rumate aku, si Didie dapat straight A's kot..Yang dua orang lagi tu aku tak tau lagi.. Tapi terer giler kan si Didie tu... ~
Die dapat 5A+, 3A, and 2A-....
Kire hebat la tu kan... Sebab kalau tak silap aku, kalau nak dapat A+, kena la dapat 90+ tau.. terer2..
Nasib baek la mase aku dulu masih lagi pakai sistem A1, A2 je.. sonang sikit nak cover actual mark aku..haha... Aku dulu dapat straight A's gak..Ececeh..sibuk gak nak mencapap kat sini yek.. Macam la sume A1..haha.. Aku dapat 6A1,4A2... Bapak ar happy giler mase dapat tau tu.. Rase nak melompat-lompat je.. Sebab aku bukan la targeted student yang akan dapat straight A's kan..huhu.. Aku tau ramai cikgu cop aku nih kaki tido dalam kelas...Nak buat macam mane, dah la habit dah...huhu... Bukan aku nak pon...T_Thttp://www.emocutez.com

Tapi I've proved to them yang walaupun aku tido, tapi aku managed gak dapat A..especially Physics..haha.. Muke cikgu aku memang nampak sangat tak aspect yang aku akan dapat A untuk Physics kot..sebab before tu, kalau trial exam ke, memang slalu fail jek..huhu..



Ni aku google je contoh slip result SPM..tiba2 keluar slip nih.. Aku kenal kot mamat nih..Die Headboy Sm Sains Miri.. Aku penah g kursus same2 ngan die dulu.. Gempak siot result die..~



Okeh2.. Ape2 pon, Tahniah untuk adik2 yang dapat result gempak yek.. Untuk yang tak dapat macam yang ditarget tu, dont worry, you still have long journey to go dear... SPM bukan segalanya.. Chill ya..! Aja Aja Fighting! Try your best kat matriks ke ASASI ke..or mane2 tempat yang korang further study nanti tau.. Bersyukur la dengan ape yang korang dapat yek..~
http://www.emocutez.com

Okeh! Got lots of works to do..!~
tata~titi~tutu

4 comments:

mamaJong said...

wah...congrates utk sume =)
x sangka this year result gempaq gile...
pandai dah bdk2 skang ni kan?
susah sket klu nk masuk U, coz byk competiter..but rezeki ade di mane2..
utk fazidah kukumalu...awak pon hebat kan?bestnyer dpt straight A'..
mesti nk jd doc kan?hiihih..

kukumalu_izie said...

yup.. betol tu... skrg sume kena pandai marketkan diri sendiri..ececeh...haha
xdela hebat mane.. xde la nak jd doctor..x lyk..ngeh2... sy pon x sure lg nak jd ape lps nih... klu dpt jd lecturer ke syiok jugak ..;p

sabenazakey said...

laa,. egtkan result sape td.huhu
baek la,.denagn ini aku akn berusaha lagi,.

kukumalu_izie said...

haha..yeah! bgs2..aja aja fighting! ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...