Tuesday, March 29, 2011

ApE koRang seLalu buAt dalAm toiLet yek??!~

Assalamualaikum sume.. ^__^


Oh, lame dah tak hupdate blog sebab ke'busy'an study untuk n test n quizes..huhu... http://www.emocutez.comRindu kat aku tak? Rindu tak? haha.. Jawab dalam hati je yek..ngeh2..


Tadi mase tengah buat bisnes dalam toilet, tetibe terfikir.. Ape la yang orang lain buat mase dalam toilet ek??? ngeh2... Ade plak fikir macam tu kan.. Ape la aku nih.. Tapi tak salah kan nak tau.. haha...


Ada banyak kemungkinan yang boleh di'concludekan tentang benda
yang mostly orang buat mase dalam toilet selain melakukan
bisnes mereka...Antara kemungkinan yang boleh aku agak adalah:

  • memandang ke siling toilet dan kemudiannya pandang sekeliling kawasan toilet itu...~
  • memandang kosong ke lantai toilet...~
  • membaca majalah/newspaper (ni aku tak setuju sangat sebab macam tak menghormati ilmu je..huhu...tau la membaca itu amalan mulia...ngeh2..)
  • membalas mesej dengan handphone..(oh, lame dah tak buat macam tu..haha)
  • Ber'facebook'..(amboi...dalam toilet pon nak ber'facebook' ek..)
  • memandang ke dalam mangkuk toilet.. (takde keje ke ape..haha)
  • tidur...zzzzzzzz


Ade tak antara yang di atas yang korang penah buat? haha..
Cuba ingat balik.. Ce cite kat aku deh...ngeh2..~http://www.emocutez.com


Oh! toilet nih sangat comel.. Tak sanggup nak gune..huhu


Sangat stylo...! Complete function you!~ Sukkkkkeeeeee!!!!~



eeeeuuuuuuwwwwww!! taknak aku toilet cam nih.. tak comey..haha!~



SILA jangan TIRU AKSI INI..!~ haha



Okeh! Esok ade kuiz n test! chow cincau dulu ya!
take care korang!~
tata~titi~tutu~http://www.emocutez.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...