Monday, May 23, 2011

ponat oi......~

Assalamualaikum sume~


Ok! ni first entry yang takde gambo yek..hehe.. almaklum la tenet slow...haha.. Salahkan celcom bb yaw...haha.. ~
Oh! dulu aku ingatkan duduk kat umah bleh la rilek2...tapi penat gak oi... rase macam dah ade laki ade anak plak..hoho..pagi2 kena anta Arina Izzati pegi tadika... pastu balik mandi, cuci baju..sapu rumah... pastu prepare untuk masak... omo! cuti ni skill masak aku diasah oi...haha...persiapan untuk jadi surirumah untuk kira2 5 ke 6 tahun lagi.. Amin...haha...~

Lepas masak, pukul 12 tengah hari pegi amik Arina Izzati plak.. Then, bagi Izzati n Zahrin makan..penat oi layan budak2 nih... pukul 3 nanti amik Zakwan dari rumah pengasuh... Pukul 4setengah petang plak amik Hafizan dari rumah Mak Wa... Then, pukul 6 petang anta Izzati n Zahrin balik rumah diorang plak.. Okeh! secara tidak langsung, inilah rutin harian aku untuk cuti nih..... Pack kan??? Semoga dengan ke'busy'an ini boleh menguruskan badan aku..ngeh2.. doakan aku kurus ya!!! Tengkiu...haha..~

okeh! nak pegi amik Izzati.. tata~titi~tutu~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...